אז מה זה מערכות דיוור?

דיוור אלקטרוני זוהי דרך של שיווק והפצת אינפורמציה באמצעות שליחת דואר אלקטרוני. מדובר בצורה של שיווק ישיר אשר מתבססת על דואר אלקטרוני כאמצעי להעברת מסרים לקהל מנויים. באופן כללי, כל הודעת דואר אלקטרוני הנשלחת אל לקוח פוטנציאלי או אל לקוח קיים נחשבת כדיוור אלקטרוני. כמו כן, במובן הרחב של ההגדרה, כל משלוח הודעות דואר אלקטרוני לרשימת מכותבים נחשב לדיוור אלקטרוני – גם אם לא נעשה למטרה מסחרית. עם זאת, כאשר מדברים על דיוור אלקטרוני מתכוונים בדרך כלל לאחד מהבאים:

  • משלוח דואר אלקטרוני במטרה לשפר את הקשר בין בית עסק ללקוחותיו, ולעודד נאמנות לקוחות וקנייה חוזרת (לדוגמה ניוזלטר).

  • משלוח דואר אלקטרוני במטרה לזכות בלקוחות חדשים או לשכנע לקוחות קיימים לבצע רכישה נוספת (למשל באמצעות מבצעים).

  • משלוח הודעות מנהלתיות (כגון קבלות, אישורי הזמנה וכו').

נהוג להבדיל בין דיוור אלקטרוני אשר נשלח בבת אחת לקבוצה גדולה של אנשים בבת אחת, לבין דיוור אישי הנשלח ללקוח ספציפי, בדרך כלל באופן אוטומטי לאחר שביצע פעולה כלשהי – למשל רכש מוצר באתר או הצטרף לרשימת התפוצה.

אוקיי,
אבל האם הוא עובד?
כלומר,
כמה באמת אנשים בודקים את הדוא"ל שלהם?
אז מסקרים שעשו חברות ענק כמו אפל,
לא רק שהשיווק במייל עובד הוא עובד יותר טוב מהרבה ערוצי שיווק אחרים.

  • שאפשר לכוון את המייל לשעה מדוייקת לשליחה

  • לשלוח את המייל לרשימת תפוצה שלמה(עוד נדון על רשימות תפוצה)

  • "להרכיב" סדרת הודעות של מיילים לפי ימים/שעות כאשר אנחנו למעשה בונים סוג של משפך שיווקי רק באמצעות מיילים

  • לבנות קמפיינים עם דפי נחיתה שמספקות לכם המערכות דיוור

  • לקבל מידע מדויק על אחוזי פתיחת מיילים ועוד..

 

הנה כמה מהמערכות דיוור המובילות בישראל:

שלח מסר

רב מסר

viplus

אקטיב טרייל

 

מערכות דיוור מובילות בעולם:
יש המון מערכות דיוור מעולות,
אני אפרט פה את המובילות.

MailChimp

GetResponse

Aweber

 

לעדכונים נוספים והדרכות